شنبه ۱۴ تیر ۰۴

اينفلوئنسرماركتينگ

۷۵ بازديد

اينفلوئنسر ماركتينگ روشي نوين و بسيار موثر در تبليغات ديجيتالي هدفمند است. در اين روش برندها با افراد تاثيرگذار يا صفحاتي كه طرفداران زيادي در شبكه‌هاي اجتماعي دارند همكاري مي‌كنند تا با استفاده از اعتبار نظرات آن‌ها در نزد مخاطبانشان، محصول يا برند خود را تبليغ كنند. بر اساس تحقيقات، كاربران شبكه‌هاي اجتماعي در صورت مواجه شدن با محتواي تبليغاتي تأثيرگذار، پنج برابر بيشتر نسبت به خريد محصول يا خدمات تبليغ‌شده تمايل خواهند داشت. براي مثال، آمار نشان مي‌دهد كه در آمريكا ۴۰ درصد افراد پس از مشاهده‌ي استفاده يك محصول توسط اينفلوئنسر‌ها، آن را به صورت آنلاين تهيه كرده‌اند. در ايران هم با توجه به محبوبيت زياد شبكه‌ي اجتماعي اينستاگرام (رتبه‌ي هفتم در جهان)، بسياري از برندها از اينفلوئنسر ماركتينگ براي ساختن آگاهي از برند يا فروش محصولات خود استفاده مي‌كنند.

اينفلوئنسرماركتينگ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.