یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

ترخيص كالا از گمرك خرمشهر

۹۲ بازديد

 خرمشهر يكي از شهر هاي جنوبي كشور در استان خوزستان مي باشد كه به عنوان يكي از بندرهاي بزرگ و معروف شناخته مي باشد. جالب است بدانيد كه گمرك خرمشهر بعد از گمرك شهيد رجايي دومين بندر بزرگ كانتينري كشور به حساب مي آيد و به همين دليل ترخيص كالا از گمرك خرمشهر نيز داراي رونق خاصي مي باشد.


بندر خرمشهر در تلاقي با اروند و كارون قرار دارد و پس از اتصال به راه آهن ملي ايران و پيوستن به مركز ايران به سرعت توسعه يافته است. ظرفيت بندر خرمشهر براي تخليه كالاهاي عمومي حداقل 4000 و حداكثر 6000  تن در روز است و اكثر واردات و صادرات از اين بندر انجام شده است. بندر خرمشهر دومين بندر كانتينري كشور است كه داراي تجهيزات مدرن تخليه و بارگيري مي باشد. اين بندر از مزاياي منطقه آزاد تجاري – صنعتي اروند بهره مند است و شامل 25 درصد تخفيف سود بازرگاني است.براي ترخيص فوري كالا از گمرك به سايت آي ترخيص مراجعه كنيد.

ترخيص كالا از گمرك خرمشهر

Asphalt

۸۷ بازديد

آسفالت – Asphalt نام يكي از بازي هاي بسيار محبوب و هيجاني رونمايي شده از طرف كمپاني Gameloft مي باشد كه در نسخه جديد يعني آسفالت 9 با عنوان Legends يا اسطوره ها معرفي شده است. با دانلود بازي آسفالت شما يكي از قوي ترين بازي هاي مسابقه اي ماشين را در اختيار خواهيد داشت. در بازي آسفالت اتومبيل هاي مدرن و روز دنيا به صورت حرفه اي طراحي شده اند و شما مي توانيد ماشين هاي دلخواه خود را سفارشي سازي كنيد و از رانندگي و برگزاري مسابقات هيجاني آسفالت لذت ببريد. هم اكنون آخرين نسخه آسفالت اندرويد و آيفون IOS را براي شما كاربران ايران اپ آماده دانلود كرده ايم. همراه ما باشيد.براي دانلود بازي اندرويد به سايت ايران اپ مراجعه كنيد.

دانلود بازي آسفالت 9