یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

همراه من برنامه

۷۰ بازديد

همراه من – My MCI نام اپليكيشن رسمي همراه اول مي باشد كه به عنوان تنها برنامه معرفي شده از سوي اين شركت، كاربران و مشتريان مي توانند از خدمات آن به صورت رايگان استفاده كنند. با دانلود همراه من مي توانيد خدماتي مانند خريد شارژ، پرداخت قبوض، فعال سازي و مديريت پيشواز، خريد و مديريت بسته اينترنت و… را در هرساعت از شبانه روز انجام دهيد. در گذشته نيز براي كاربران ايرانسل اپليكيشن ايرانسل من را معرفي كرديم كه با دانلود ماي ايرانسل مي توانند خدمات مربوط به اپراتور خود را دريافت كنند.براي دانلود برنامه و بازي هاي جديد اندرويد به سايت ايران اپ مراجعه كنيد.

دانلود برنامه همراه اول

موبوگرام

۷۳ بازديد

موبوگرام، يك رابط پيشرفته از تلگرام اصلي مي باشد كه با در اختيار گذاشتن امكانات فراوان و كاربردي، فضاي متفاوتي نسبت به تلگرام اصلي را در اختيار شما مي گذارد. در موبوگرام مي توانيد از امكانات جالب و تا حدودي متفاوت تر استفاده كنيد كه با نصب آن فونت ها و استيكر هاي جذابي را مشاهده خواهبد كرد. با دانلود موبوگرام مي توانيد بصورت مخفيانه در اكانت تان حضور داشته باشيد و با دوستانتان به گفتگو بپردازيد. حالت روح در موبوگرام را تجربه كنيد!براي دانلود برنامه هاي اندرويد به سايت ابران اپ مراجعه كنيد.

نصب موبوگرام جديد

bazzar-sil

۹۱ بازديد

 همانطور كه مي دانيد مشكل دسترسي به ماركت اندرويد براي ايرانيان عزيز همواره از مشكلات رايج بوده و گوگل به دلايل و بهانه هاي مختلف مانع از استفاده كاربران ايراني به اين بانك عظيم برنامه و بازي شده است.امروز قصد معرفي و ارائه جديدترين نسخه اپليكيشن Bazaar را داريم كه احتمالا نام آن را بارها شنيده ايد!

برنامه كافه بازار در واقع يك ماركت اندرويد ايراني است كه مشكل محدوديت دسترسي به گوگل پلي را تا حد بالايي مرتفع ساخته و همواره گلچيني از برنامه ها و بازي هاي اندرويدي را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد.همچنين با استفاده از نسخه جديد اين برنامه از امكاناتي چون دسترسي به آخرين بازي ها و اپ ها، اتصال به حساب كاربري در كافه بازار، دانلود با امكان ادامه دانلود (Resume)، خريد برنامه هاي فارسي، آپديت برنامه هاي نصب شده و… استفاده نماييد.براي دانلود برنامه اندرويد به سايت سيلو مراجعه كنيد.

دانلود برنامه بازار

MyIrancell-sil

۷۵ بازديد

كاربران اين اپراتور محبوب همواره از پشتيباني بسياري برخوردار بوده اند و اين بار با كمك اين اپليكيشن ميتوانند به راحتي به تمام خدمات ايرانسل دستيابي داشته باشند. از طريق اين برنامه كه براي كاربران اندرويدي نيز ارائه شده ميتوان پرداختهاي درون برنامه اي مانند خريد شارژ، پرداخت قبوض،خريد بسته هاي اينترنتي و … انجام داد.

اگر از مشتركين اپراتور ايرانسل هستيد ميتوانيد از اين پس با كمك اين اپليكيشن ساده اكثر نيازهاي خود را برطرف نماييد، بسته هاي اينترنتي را فعال كنيد ويا از ميزان باقيمانده ي حجم خود مطلع شويد، قبض سيمكارت دائمي خود را پرداخت نموده و يا از ميزان اعتبار سيمكارت اعتباريتان باخبر شويد.اينها تنها بخشي از امكانات اين اپليكيشن هستند كه از سوي ايرانسل براي مشتركين ارائه شده است.براي مشاهده برنامه اندرويد به سايت سيلو مراجعه كنيد.

نصب ايرانسل من اندرويد